"Markos z podsłupskiego Głobina wrócił z targów w Cannes" podaje gp24.pl

2022-10-17

Głobino, powiat słupski

Jak podaje portal informacyjny gp24.pl producent łodzi i jachtów firma Markos z Głobina koło Słupska uczestniczyła we francuskim Cannes w targach Boat Show 2022. Firma zaprezentowała m.in. łódź Axopar AX45. To był światowa premiera tej jednostki. W swoim artykule portal pisze:

Cyt.:"Axopar AX45 to wynik współpracy Markosu z gigantem w tej branży – firmą Axopar z Finlandii. W Cannes prezentowane były modele łodzi Axopar, których cały lub częściowy proces produkcji realizowany był w zakładzie firmy Markos w Głobinie.

- W Cannes prezentowaliśmy między innymi modele AX25, które w całości realizowaliśmy w Głobinie oraz elementy do elektrycznej wersji tego samego modelu. Swój udział mamy także w budowie prezentowanego Brabus SH300 oraz kilku innych modelach. W Cannes odbyła się również światowa premiera wersji Axopar AX45, w budowie którego zaangażowana była nasza firma – mówi Radosław Marczewski, kierownik Działu Przygotowania Produkcji Axipar w Markosie.

Axopar Boats Oy produkuje łodzie motorowe. Markos współpracuje ze skandynawskim partnerem od czterech lat.

- Wyroby produkowane w naszej fabryce po raz pierwszy prezentowane były na Cannes Yachting Festival, co jest ogromnym osiągnięciem i ważnym momentem w dotychczasowej historii firmy. Nasze realizacje pojawiły się tam obok największych producentów z całego świata. Warto jednak zwrócić uwagę, że nasze wyroby pokazywane są na innych, także prestiżowych wydarzeniach. Przykładem mogą być chociażby odbywające się na przełomie sierpnia i września tego roku w Holandii targi Hiswa te Water. Goście z całego świata mogą oglądać wyprodukowane w Głobinie łodzie: Dutch Craft, poszczególne modele Axopar, Alca, Peterman oraz Stormer – wymienia Szymon Koseski, członek zarządu firmy Markos.

Zdaniem Piotra Chomontka, dyrektora techniczno – handlowy w Markosie, obok prestiżu wynikającego z udziału w takich wydarzeniach, stanowią one szansę do zacieśniania nawiązanych już relacji biznesowych oraz budowania nowych. - To również doskonała okazja do badania trendów w całej branży, poznania oczekiwań oraz opinii, które uzyskujemy bezpośrednio od potencjalnych klientów oraz pasjonatów branży. Traktujemy to jako ogromne wyróżnienie całego naszego zespołu, który wie, że wspólnie realizowane projekty są gwiazdami światowego formatu – stwierdza Piotr Chomontek.(...)"

Cały artykuł możecie Państwo znaleźć na stronie Markos z podsłupskiego Głobina wrócił z targów w Cannes | Głos Pomorza (gp24.pl) Zachęcamy do przeczytania.

Źródło: Cytowany artykuł pochodzi z gp24.pl

Fot.: Markos

 

Zobacz więcej wiadomości na temat:   #aktualności   #